Často kladené otázky- Objednávky
Zpět na často kladené otázky
  • Jak poznám, že se objednávka odeslala v pořádku?
    • Náš systém posílá ke každé objednávce 2 zprávy. První informuje o tom, že jsou data přijata na naše FTP. Což znamená, že se data řádně odeslala a že je následně může zpracovat náš systém. Druhá zpráva informuje o tom, že byla objednávka převedena do tiskového PDF, které je připravené k tisku. Pokud Vám tyto zprávy přišly, pak jsou u nás data v pořádku a po ověření případných slevových kódů pustíme zakázku do výroby. 
    • Pokud jste zprávu neobdrželi:
      1. Podívejte se, jestli ji náhodou nemáte ve SPAMU.
      2. Pokud zprávu nemáte ani ve spamu, pošlete nám ji znovu.
      3. Album otevřete v AlbumMakeru a klikněte na Soubor/Objednat další kopii/Identickou-ano.
      4. Objednávka se znovu načte pod jiným číslem a pak jí půjde bez problémů znovu odeslat.
      5. Pokud potíže přetrvávají a žádný potvrzovací email Vám nepříjde, pak prosím objednávku pošlete způsobem popsaným v tomto návodu.
  • Kam mám vepsat číslo Voucheru?
    • Při objednávce vepište do políčka "Voucher": 
    •  kód slevového kupónu, název slevového portálu (kde jste kupón koupili) a kód akce. Nebude-li dodržen tento postup, může být zpracování zakázky zpožděno.
    • Pokud jste odeslali objednávku bez čísla Voucheru, můžete ho doplnit zde. Program bohužel neumí odečíst slevu, ale nebojte, bude doplněna při zpracování objednávky.
 
  • Proč je po zadání čísla voucheru cena stále bez slevy?
    • Program AlbumMaker Vám automaticky nepřepočítá cenu. Děláme to ručně po odeslání objednávky. Je totiž nutné, abychom u jednotlivých slevových portálů slevové kupóny ověřili. Nebojte se, pokud jste dodrželi podmínky slevy, nebudete doplácet nic.

      Případné doplatky:

      • Strany navíc -> 48 Kč/4 strany (všechny knihy kromě K25), 36 Kč/2 strany (kniha K25)
      • Orientace na šířku -> 100 Kč/knihu (kromě knihy K25, kde se 100 Kč navíc neplatí)
      • Poštovné 

                            -> Českou poštou 109/119 Kč (v jednom balíčku maximálně 5 ks knih)

                             -> Zásilkovna 89/99Kč                

 

  • Co mám dělat, když jsem zapoměl/la uvést slevový voucher/kód do objednávky?
    • Pokud jste odeslali objednávku bez čísla Voucheru, můžete ho doplnit zde. Program bohužel neumí odečíst slevu, ale nebojte, bude doplněna při zpracování objednávky.

 

  • Co když jsem si nezvolil/la jsem si pobočku Zásilkovny?
    • Pokud chcete zaslat objednávku na pobočku zásilkovny je potřeba mít v samotné objednávce zvoleno Zásilkova - dobírka nebo Zásilkovna - platba převodem. Poté je potřeba vybrat pobočku na našich stránkách. Pokud jste si pobočku nevybral/a při vytváření objednávky vyplňte nám je zde.
  • Jakým způsobem poslat více fotoproduktů v jedné objednávce?
    • Pokud si chcete objednat více fotoproduktů, které nebudou totožné nelze objednávky odeslat naráz. Objednávky odešlete postupně. Pokud objednávky odešlete z jednoho programu v rámci 1 až 2 dnů a na zcela stejné údaje budou objednávky automaticky sloučeny a v případě odeslání Českou poštou nebo Zásilkovnou budou poslány v jednom balíčku za jedno poštovné. 
    • V případě, že budete chtít více kusů stejného produktu zadejte do objednávky potřebný počet kopií. Pokud budete chtít dva kusy zadejte do objednávky dvě kopie. 
  • Přerušilo se mi odesílání objednávky a program nechce znovu objednávku odeslat?
    • Jednoduchá pomoc je použít příkazy "Soubor" pak "Objednat další kopii" a vytvořit přesnou kopii alba. Toto Vám vygeneruje nové objednací číslo a objednávka půjde odeslat.
  • Odesílání zakázky trvá neúměrně dlouho nebo nejde odeslat vůbec?
    • Využijte naše Upload rozhraní. V programu AlbumMaker při standardním odesílání zvolte možnost "Doručím objednávku osobně". Program Vám vytvoří zazipovaný soubor (Název „zipu“ je dlouhý například „103666RZ#94774959.zip“), který pak přes Upload rozhraní odešlete. Zazipovaný soubor k nám můžete donést i osobně nebo ho poslat na CD či DVD poštou.
    • Upload rozhraní je vhodné taky pro posílání podkladů na tisk vizitek, portfólií, letáků apod.
    • Zde je návod, jak poslat objednávku z AlbumMakeru přes upload rozhraní.

 

  •  V jakém stavu je moje objednávka?
    • Máte možnost si stav objednávky ověřit zde. Stavy se musejí ručně aktualizovat. Tuto aktualizaci děláme každý den. Pokud tedy nemůžete objednávku najít, počkejte si do druhého dne, kdy budou informace aktualizovány.

 

  • Kdy mi dojde email o tom, že je zakázka připravená k vyzvednutí?
    • Jakmile bude zakázka hotová a připravená k vyzvednutí, pošleme informační email. Použít můžete taky naši sekci Ověření stavu objednávky.

 


VYZKOUŠEJTE ONLINE OBJEDNÁVKY!


Objednávky

Informace o stavu zpracování zakázky hledejte zde:

Online ověření stavu objednávky
Zadání čísla voucheru

 

 Nedaří se odeslat zakázku pomocí AlbumMakeru? Nahrajte soubory zde:

Nahrání souborů


Obálky, masky, rámečky a nápověda

   

Potřebujete pomoc od našeho operátora? Nainstalujte si Teamviewer!
Stáhnout TeamViewer


Novinky
70% sleva Kalendář S22/S23

70% procentní sleva na náš nejprodávanější kalendář. Kalendář S22/S23 ve formátu A4, oboustranně tištěný na 6 listech za skvělou cenu 60Kč. Akce platí do  15.11.2016. Do objednávky uveďte Akce01-FB.



Kontakty
Emailová adresa: info@mcl.cz Webové stránky: www.fotoknihy-mcl.cz