Často kladené otázky- Objednávky (MCLAB)
Zpět na často kladené otázky
    • Jak poznám, že se objednávka odeslala v pořádku?
      • Náš systém posílá ke každé objednávce 2 zprávy. První informuje o tom, že jsou data přijata na naše FTP. Což znamená, že se data řádně odeslala a že je následně může zpracovat náš systém. Druhá zpráva informuje o tom, že byla objednávka převedena do tiskového PDF, které je připravené k tisku. Pokud Vám tyto zprávy přišly, pak jsou u nás data v pořádku a po ověření případných slevových kódů pustíme zakázku do výroby. 
      • Pokud jste zprávu neobdrželi:
        1. Podívejte se, jestli ji náhodou nemáte ve SPAMU.
        2. Pokud zprávu nemáte ani ve spamu, zkontrolujte v programu MCLAB jestli nedošlo k přerušení objednávky. Otevřete si prosím program a v něm otevřít ZOBRAZ ODLOŽENÉ PROJEKTY. V seznamu najděte prosím Vaši objednávku a klikněte na DOKONČIT OBJEDNÁVKU. 

  • Kam mám vepsat číslo Voucheru?
    • Při objednávce vepište do políčka "Voucher": 
    •  kód slevového kupónu, název slevového portálu (kde jste kupón koupili) a kód akce. Nebude-li dodržen tento postup, může být zpracování zakázky zpožděno.
    • Pokud jste odeslali objednávku bez čísla Voucheru, můžete ho doplnit zde. Program bohužel neumí odečíst slevu, ale nebojte, bude doplněna při zpracování objednávky.
 
  • Proč je po zadání čísla voucheru cena stále bez slevy?
    • Program MCLAB Vám automaticky nemusí přepočítat cenu jelikož získáváme stále aktální vouchery od sleových portálů a Váš voucher nemusí být přítomen v databázi programu. Nemusíte mít obavy. Vámi vložený voucher zkontrolujeme u nás v systému po obdržení objednávky.   Nebojte se, pokud jste dodrželi podmínky slevy, nebudete doplácet nic.

      Případné doplatky:

      • Strany navíc -> 48 Kč/4 strany (všechny knihy kromě K25), 36 Kč/2 strany (kniha K25)
      • Orientace na šířku -> 100 Kč/knihu (kromě knihy K25, kde se 100 Kč navíc neplatí)
      • Poštovné 

                            -> Českou poštou - dopravné  (v jednom balíčku maximálně 5 ks knih)

                             -> Zásilkovna     - dopravné           

 

  • Co mám dělat, když jsem zapoměl/la uvést slevový voucher/kód do objednávky?
    • Pokud jste odeslali objednávku bez čísla Voucheru, můžete ho doplnit zde. Program bohužel neumí odečíst slevu, ale nebojte, bude doplněna při zpracování objednávky.

 

  • Co když jsem si nezvolil/la jsem si pobočku Zásilkovny?
    • Pokud chcete zaslat objednávku na pobočku zásilkovny je potřeba mít v samotné objednávce zvoleno Zásilkova - dobírka nebo Zásilkovna - platba převodem. Poté je potřeba vybrat pobočku na našich stránkách. Pokud jste si pobočku nevybral/a při vytváření objednávky vyplňte nám je zde.
  • Jakým způsobem poslat více fotoproduktů v jedné objednávce?
    • Pokud si chcete objednat více fotoproduktů, které nebudou totožné nelze objednávky odeslat naráz. Objednávky odešlete postupně. Pokud objednávky odešlete z jednoho programu v rámci 1 až 2 dnů a na zcela stejné údaje budou objednávky automaticky sloučeny a v případě odeslání Českou poštou nebo Zásilkovnou budou poslány v jednom balíčku za jedno poštovné. 
    • V případě, že budete chtít více kusů stejného produktu zadejte do objednávky potřebný počet kopií. Pokud budete chtít dva kusy zadejte do objednávky dvě kopie. 
  • Přišel mi e-mail, že jste neobdrželi data?
    • Otevřete si program MCLAB
    • Vyberte " otevřít existující projekty"
    • Klikněte na svůj projekt (stav by měl říkat čekání na soubory) a zvolte volbu Odeslat soubory
    • Zaškrkněte políčko pro vyloučení odpovědnosti a zvolte "start"
    • Klikněte na tlačítko "odeslat objednávku" a pak zvolte" pokračovat".
  •  V jakém stavu je moje objednávka?
    • Máte možnost si stav objednávky ověřit zde. Stavy se musejí ručně aktualizovat. Tuto aktualizaci děláme každý den. Pokud tedy nemůžete objednávku najít, počkejte si do druhého dne, kdy budou informace aktualizovány.

 

  • Kdy mi dojde email o tom, že je zakázka připravená k vyzvednutí?
    • Jakmile bude zakázka hotová a připravená k vyzvednutí, pošleme informační email. Použít můžete taky naši sekci Ověření stavu objednávky.

 


VYZKOUŠEJTE ONLINE OBJEDNÁVKY!


Objednávky

Informace o stavu zpracování zakázky hledejte zde:

Online ověření stavu objednávky
Zadání čísla voucheru

 

 Nedaří se odeslat zakázku pomocí AlbumMakeru? Nahrajte soubory zde:

Nahrání souborů


Obálky, masky, rámečky a nápověda

   

Potřebujete pomoc od našeho operátora? Nainstalujte si Teamviewer!
Stáhnout TeamViewer


Novinky
Novinka Fotodiář

Novinka přímo pro Vás a Vaše blízké. Fotodiář dle Vašich přání. Vytvořte originální dárek pro Vaše blízké. Jednoduše vložte fotografie a poznámky, které u sebe bude nosit po celý rok. 



Kontakty
Emailová adresa: info@mcl.cz Webové stránky: www.fotoknihy-mcl.cz